זיבן ותופעות לוואי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב. אני לוקחת את הזיבן 5 ימים. ביומיים ראשונים המוח שלי התפזר בחלל והרגשתי בהיי. ואכשיו אני מרגישה שהמצב רוח שלי השתפר לטובה. חייבת לציין שלפני הכדור היתי די ארבה זמן בדיכאון.זה נורמלי?????? תודה מראש.
שלום, תרופת הזייבן יכולה לשפר את מצב הרוח. התרופה אינה מיועדת למי שסובל מבעיות פסיכיאטריות מסוימות הקשורות למצב הרוח. אני מניחה כי הרופא המטפל, המכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך, אישר את השימוש בתרופה. עליך להקפיד על מינון ודרך הלקיחה המתאים לטיפול גמילה מעישון. יש ליטול שתי טבליות (150 מ"ג) כל אחת, בהפרש של שמונה שעות ואת הטבליה האחרונה, לא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ. באופן כללי, גמילה מעישון משלבת שינויים במצב הרוח שעוצמתם שונה מאדם לאדם, זאת ללא קשר לטיפול זה או אחר. בהצלחה, ד"ר איה פלג