מה לגבי ופורייזר וצריכת ניקוטין באמצעות שאיפה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חימום הטבק לטמ"פ אידוי של הניקוטין ללא שריפה. האם הדבר מזיק לבריאות? עד כמה?
שלום, שריפת הטבק מזיקה לבריאות. להזכירך, נזקי העישון הפאסיבי, עקב תהליך הבערה, ידועים וברורים. בהצלחה, ד"ר איה פלג
??? ?? ???? ??¤??¨????¨? ?????¨ ??????, ??? ??©?¨??¤?
מדובר על אידוי הנוזלים ולא על שריפת הטבק
vapo חדש מוצא באתר הידרוגרו מדהים ! עבודת יד ונטול עישון. http://www.hydrogrow.co.il/categories/30532