מה לגבי ופורייזר וצריכת ניקוטין באמצעות שאיפה

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

02/12/2006 | 22:24 | מאת: funky

חימום הטבק לטמ"פ אידוי של הניקוטין ללא שריפה. האם הדבר מזיק לבריאות? עד כמה?

09/12/2006 | 18:47 | מאת:

שלום, שריפת הטבק מזיקה לבריאות. להזכירך, נזקי העישון הפאסיבי, עקב תהליך הבערה, ידועים וברורים. בהצלחה, ד"ר איה פלג

22/08/2007 | 01:03 | מאת: ?©?ž?•?œ?™?§

??‘?œ ?ž?” ?œ?’?‘?™ ?•?¤?•?¨?™?™?–?¨? ?ž?“?•?‘?¨ ?‘??™?“?•?™, ?•?œ? ?‘?©?¨?™?¤?”

16/12/2008 | 13:44 | מאת: יונתן

מדובר על אידוי הנוזלים ולא על שריפת הטבק

11/02/2009 | 11:26 | מאת: ג'ונסי 420 ג'נרל

vapo חדש מוצא באתר הידרוגרו מדהים ! עבודת יד ונטול עישון. http://www.hydrogrow.co.il/categories/30532