12 חודשים בכיף ללא עישון

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

13/11/2006 | 21:16 | מאת: פיני

הבטחתי לדווח במלאת שנה להפסקת העישון ואני עושה זאת בגאווה רבה. מאחל לכולכם גמילה טובה ובריאות. פיני

15/11/2006 | 19:56 | מאת:

שלום פיני, כל הכבוד!!! אני בטוחה שאתה נהנה מיתרונות הגמילה. תודה על העדכון המשמח. עוד שנה - עדכון נוסף!!!! בהצלחה, ד"ר איה פלג

26/11/2007 | 21:55 | מאת: פיני

דר' פלג שלום רב! אמנם באיחור של שבועיים, אך אני גאה לספר שחלפה שנה נוספת ללא עישון. אשמח לדווח בעוד שנה נוספת. המשיכי בעשייה הברוכה שלך, פיני