שאלה לד"ר איה פלג
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
א. אני מברכת אותך על העבודה קודש הזאת, אנחנו באמת צרכים אותך!!! פגשתי השבוע אישה בערך בת 50 שהיא נגמלת כבר 4 וחצי שנים, והיא אמרה לי למרות שהיא נגמלה כבר היא עדיין חושבת על הסיגריות. אני כבר חודשיים וחצי בלי סיגריות, וזה מאוד מפחיד אותי אם לעולם לא אשכח אותם!! אני פוחדת כל כך לחזור לעשן - כבר הצהרתי ואמרתי לכולם ובמיוחד למען ילדי , עשיתי זאת ע"מ שלא יהיה לי סיכוי לעולם לחזור לרעל הזה. כף לי שאני כבר לא משועבדת לסיגריות, אבל בשקט בשקט עמוק בלב בלי שאף אחד ידע ובסודי סודות - אני עדיין מתגעגעת לסיגריות. מותר לי נכון? זה לא אומר שאי פעם אחזור לעשן??
שלום נגה, תודה! אשמח להיות לך לעזר. החודשים הראשונים הם הקשים ביותר וכפי שציינתי בעבר, עליך להתאזר בהרבה סבלנות. עישון של שנים לא מסתיים ברגע ועל הגוף והנפש לעבור את התהליכים הנדרשים. סיוע של מומחה גמילה מעישון עשוי לסייע לך מאד לעבור את השלבים הללו. החשק לעשן נמשך, אך העוצמה והתדירות פוחתים וקל להתמודד עימם. הדבר החשוב שיש להפנים הוא כי אסור להתפתות לעשן ולו רק סיגריה אחת! בהצלחה, ד"ר איה פלג
שלום רב ! אני לוקח זייבן מזה שבוע והפסקתי לעשן אני בקבוצת התמיכה שלך בב"ש , היום החלו לי כאבים בחזה או יותר נכון הרגשת לחץ בחזה, כמעט פניתי למיון אבל בסוף זה נרגע וגם קראתי שזו יכולה להיות תופעת לוואי של התרופה, (כשראיתי את תופעות הלוואי נבהלתי.... למרות שלא מחייב שכולם יופיעו) יש עוד תופעות נפוצות מאוד שאת יודעת חוץ מנדודי שינה כאב ראש וכאב בחזה? אני פשוט לא יכול להתאפק עד יום שלישי ולא רוצה להטריד בסלולארי תודה יעקב