חוגגת חודשיים בלי סיגריות.....
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר חודשיים בלי סיגריות - אני גדולה מהחיים - ניצחתי!!! א ב ל --- עד מתי הם ימשיכו לחכות לי בפינה?? מתי מצב הרוח יחזור להיות כמו בעבר? מתי אני יפסיק לאכול ולזלול בלי הכר? מתי מתי מתי תגמר תקופת הגמילה הקשה הזאת , זה פשוט סבלללללללללל?
שלום נגה, כל הכבוד על הצלחת התהליך עד כה!!! המשיכי בכך וזכרי, אל תתפתי לעשן ולו רק סיגריה אחת. בתחילת הדרך, ישנם שינויים במצב הרוח עקב תהליך הפרידה והעוצמה שונה מאדם לאדם. תשתי הרבה מים, תעסקי בפעילות גופנית ותקפידי על תזונה מאוזנת - כולם מסייעים למניעת עלייה במשקל. החודשים הראשונים הם הקשים ביותר ועליך להתעזר בסבלנות. ככל שיחלוף הזמן, המצב ישתפר ותחושי את יתרונות הגמילה הרבים. רבים אחרים מצליחים ומאד מתוגמלים מהפסקת העישון! בהצלחה, ד"ר איה פלג