נמצאים בתהליך גמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנו זוג בשנות ה-40 נמצאים כרגע בתהליך גמילה עשינו טיפול במכון אברסון הצורך הוא מידי פעם זה קשה ואנו מנסים להתגבר על ההרגלים הבעיה גם היא שיש לנו כאבים בכל הגוף כאבים כמו בשפעת האם זה נורמלי ,גם בית החזה כואב עיפים מאוד ,אם זה נורמלי מתי זה חולף תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת, התחושות והסמפטומים שתארת קשורים לתסמונת הגמילה בהעדר ניקוטין, החומר הממכר. התחושות נמשכות בעוצמה שציינת כחודש ופוחתים עם התקדמות התהליך. על מנת להקל, מומלץ להעזר בתחליפים תרופתיים (זייבן, תחליפי ניקוטין). סיוע התנהגותי של מומחה גמילה מעישון מסיע מאד. בהצלחה, ד"ר איה פלג