עישנתי.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 33. עישנתי מגיל 17 בערך 2 חפיסות ביום. לפני שישה חודשים הפסקתי אבל החודש האחרון עישנתי כ 10 סיגריות וממש מתחשק לי לעשן כל הזמן. אני מפחד לחזור לעשן וגם חושב שאולי קצת הרסתי את ההישג של ה6 חודשים אחרונים. מה עושים?
שלום חנוכה, עליך לחזור במהירות למסלול הגמילה, אחרת תחזור לכמויות העישון הקודמות שלך. תתיחס לכך כנפילה חד פעמית. עליך להפנים כי גמילה מעישון היא טוטלית וסיגריה אחת מדרדרת את התהליך לנקודת ההתחלה. הצלחת להתמיד חצי שנה והראת יכולת להיגמל. המשך בכך ואל תתיאש, אך כפי שציינתי, אל תמתין. בהצלחה, ד"ר איה פלג