נסיון שלישי-חודש ללא עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר איה, היום -חודש ללא עישון. עבר בלי קשיים מיוחדים. אני מעריך שהבעיה האמיתית אחרי החודשיים של הטיפול, ברגע שאין את ההגנה של הזייבן. עם זאת, ייתכן ואחרי החודשיים כבר הגוף די נקי ויותר אפשרי להתמודד. אשמח לתגובתך. בברכה גבי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גבי, תרופת הזייבן מיועדת לשני חודשי טיפול. זוהי התקופה הקריטית של ניקוי הגוף מהניקוטין החומר הממכר. לתרופה אין פוטנציאל התמכרות ובסיום הטיפול אין עליה בחשק לעשן. עליך להתמיד בגמילה ולא להתפתות לעשן אף סיגריה! בהצלחה, ד"ר איה פלג