זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ורדה, תודה על המחמאות! אשמח להיות לך לעזר בתהליך אותו את עוברת. יש חשיבות להתמיד בלקיחת הטיפול בזייבן. אילו ההנחיות ויש להן רציונל שנבדק במחקרים רפואיים. את מודעת להשפעה הטובה של הזייבן על הגמילה ועל מניעת העלייה במשקל, ולכן אין טעם להפסיק זאת. בהצלחה ובברכת חג שמח, ד"ר איה פלג
שלום לך לפני כשלושה חודשים החלטתי להפסיק לעשן ,לקחתי את הזיבן במשך חודשים וזה היה נהדר.היום אני עדיין לא מעשנת אך קשה לי ביותר הרצון העז לאכול. האם כדאי לקחת עוד זיבן? ולכמה זמן?
התחלתי לקחת זייבן להפסקת עישון, לפני כשבוע וחצי ורציתי לדעת מה עדיף לעשות בצום של יום כיפור. האם עדיף להפסיק את הכדורים ליום וחצי או לקחת על בטן ריקה? תודה