ניסיון שלישי-המשך

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

02/10/2006 | 21:37 | מאת: גבי

שלום ד"ר איה, לא קיבלתי ולא התפרסמה הודעתי מתאריך 27.9.06 , ייתכן בגלל בעיה טכנית... בכל אופן, התחלתי ניסיון שלישי באמצעות זייבן בתוך שנה. אבקש לשאול, האם ייתכנו בעיות בגלל שזה 3 פעמים בשנה האחרונה?? בינתיים, גם הייתי מצונן, כך שניצלתי זאת להפסיק לעשן במקביל להתחלת טיפול. בינתיים, שבוע ללא עישון- מרגיש בטוב. אני לא מקבל את העובדה שחזרתי לעשן אחרי 8 שנות הפסקה, ולא משלים עם זה. לכן, הנסיונות הרבים. איך שאני רואה הבעיה היא אחרי החודשיים טיפול, שאז אסור להתפתות לסיגריה הראשונה-שכמובן גוררת את זו שאחריה. אבקש עצתך הטובה. בברכה גבי.

לקריאה נוספת והעמקה
06/10/2006 | 11:11 | מאת:

שלום גבי, לא קיבלתי את הודעתך הקודמת. ניכר כי יש לך מוטיבציה גבוהה להיגמל, והדבר חשוב להצלחה. אני מניחה שאתה זוכר את היתרונות הרבים של הגמילה מהתקופה הארוכה בה לא עישנת. הצלחת גמילה לתמיד, קשורה להפנמה כי גמילה מעישון היא טוטלית. כל סיגריה עלולה להחזיר לנקודת ההתחלה וחווית זאת בעצמך. מדובר בהתמכרות וחשוב להבין זאת. לכן, תכנן את הגמילה ומתחילת התהליך, הזכר לעצמך כי זו הגמילה האחרונה ואל תשאיר פתח לעשן בעתיד בכלל. הצלחת בעבר להיגמל ולהרבה זמן ואין שום סיבה שלא תצליח כעת. אין שוב מניעה לגמילה בפעם השלישית. בהצלחה ובברכת חג שמח, ד"ר איה פלג

07/10/2006 | 16:35 | מאת: גבי

שלום ד"ר איה, ראשית, תודה על תשובתך . אתמול היו לי כמה רגעים קשים- אבל זה עבר, כשהבנתי והפנמתי שחזרה לעישון רק יחמיר את המצב.... זה לא פתרון לשום דבר, ורק יכול לסבך מצב נתון. היום ההתמודדות קלה יותר. אם יש צורך , אני נעזר בחצי מסטיק עם ניקוטין של 2 מ"ג. תודה על העידוד והחיזוק. בברכת חג שמח. גבי.