הפסקת עישון פעם שנייה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר איה פלג . אני מעשן מזה כ 8 שנים הפסקתי עישון בזכות התרופה זיבאן לתקופה של שנתיים ו חצי חזרתי לעשן לפני כ חצי שנה מרוב לחצים ו מקרים אישיים שעברתי .. לפני שבוע התחלתי בטפול זיבאון עוד פעם וזה די הרבה זמן << פעם שעברה לקח לי 5 ימים ו הפזקתי לעשן , הפעם לוקח לי זמן ... יש לזה סיבה ? ו כמה זמן זה לוקח ? תודה מראש זהר .
שלום זהר, כל גמילה שונה מקודמתה, בפרט שעבר זמן רב מאז הגמילה הקודמת. הצלחת בגמילה הקודמת ואין שוב סיבה שלא תצליח כעת. חשוב רק להפנים, כי הגמילה מעישון היא טוטלית - ללא מעידות! אני משערת כי החזרה לעישון לא פתרה את הלחצים האישיים אותם חווית ואולי אפילו להיפך. מומלץ לקבוע את יום ההפסקה 7-14 יום לאחר תחילת הטיפול בזייבן. בהצלחה ובברכת חג שמח, ד"ר איה פלג