זיבן ויום כיפור
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום אני משתמש בזיבן מזה 9 ימים עד היום ה 8 עישנתי כרגיל קופסא +ליום ביום ה 7 ירדתי ל 5 סיגריות וביום ה 9 ל3 הקושי והצורך בסיגריות קשה מאוד ולא שונה בהרבה מנסיונות קודמים שעשיתי ללא עזרה תרופתית. 1 האם הזיבן משפיע יותר בהמשך 2 במידה ואני מעשן כבד האים אפשר להמשיך לעשן אחרי היום ה 14 3 האים אפשר לקחת את הזיבן בזמן צום יום כיפור
שלום אורי, לפי הגדרתך,אתה מעשן כבד ובצעת תהליך ירידה מהיר ביותר. עם התקדמות התהליך וניקוי הגוף מהניקוטין, יהיה לך קל יותר. ניתן לקבוע את יום ההפסקה גם לאחר 14 יום, אך אל תדחה זאת להרבה זמן. התמד בתהליך ולאחר התקופה הקשה תחוש את יתרונות הגמילה. עליך להתייעץ עם רב לגבי לקיחת התרופה ביום הצום עצמו. בברכת גמר חתימה טובה, ד"ר איה פלג