זייבן ונוגדי דיכאון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בהנחיות לשימוש בזייבן מצוין כי אין להשתמש בתרופה יחד עם נוגדי דיכאון. התחלתי לקחת לפני מספר ימים במרשם רופא תרופה טבעית לדיכאון קל (במקרה שלי זה אקסוגני) בשם רימוטיב. אני לא מוצאת על גבי תיאור החומרים הפעילים בתרופה רימוטיב חומר של MAO-I. אך בכל זאת ברצוני לוודא אם אכן אני יכולה במקביל לקחת גם זייבן (עוד לא התחלתי). תודה רבה, ש'.
שלום, למרות שהתרופה טבעית, היא משפיעה על אותם המנגנונים של התרופות האנטי דכאוניות הכימייות. לכן, לא ממלץ להשתמש בשתי התרופות ביחד. תוכל להעזר בתחליפי ניקוטין, למיתון סמפטומי הגמילה הפיזיים. בהצלחה, ד"ר איה פלג