עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נגמלתי בעזרת הזיבן במשך שנה וחצי לצערי חזרתי לעשן כבר מספר חודשים התחלתי טיפול כבר לפני שלושה יומים רציתי לשאול האם זה אפשרי לחזור על טיפול שוב ולדעת האם יש חששות תודה אילן
שלום אילן, ניתן לחזור על הטיפול בזיבן. את הדרך כיצד להיגמל אתה יודע, זאת לאור הצלחתך בגמילה הקודמת. זכור: גמילה מעישון היא טוטלית וסיגריה אחת מדרדרת את התהליך לנקודת ההתחלה. חווית זאת ולכן עליך להכין עצמך לעובדה שאת פרק העישון בחייך אתה מסיים כעת. בהצלחה, ד"ר איה פלג