זיבן לסובלי לחץ דם גובע
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר פלג שלום הפסקתי להשן מזה כבר 4 חודשים ואני מקווה להמשיך ככה הרבה שנים אימי, בת 57, מעוניינת גם להפסיק לעשן אך אמרו לה שבגגל הבעיות שלה עם הלחץ דם ( סובלת מלחץ דם גבוע ) איה לא יכולה להשתמש בזיבן. האם זה נכון ? אם כן, האם יש טריפה אחרת ? לתשובתך אודה פבלו גורביץ'
שלום פבלו, אין איסור להשתמש בתרופת הזייבן לחולי לב. הרופא המטפל הוא שמכיר את כל ההיסטוריה הרפואית שלה ואת התרופות שהיא לוקחת ולכן הוא זה שצריך לתת את האישור לשימוש בזייבן. בכל מקרה ניתן להעזר גם בתחליפי ניקוטין (מדבקות למשל) שמסייעות בהורדת סמפטומי הגמילה הפיזיים. בהצלחה לך ולאימך, ד"ר איה פלג