אלרגיה לזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהו מכיר תופעה כזאת? אשמח לשמוע אם מישהו שמע פעם על אלרגיה קשה מאד (פריחות אדומות בולטות בכל הגוף-שהצריכו 2 עירויים) כתוצאה מזייבן. מאד סביר שהאלרגיה היא ממשהו אחר. הענין הוא בתזמון. שבועיים ויומיים לאחר תחילת לקיחת הזיבן התחילה האלרגיה. (הרופא אמר שהאלרגיה היא מרפאפן שנלקח באותה תקופה). לקיחת 2 התרופות הופסקה. האם כדאי לנסות שוב את הזייבן לאחר ההתאוששות?
שלום , כפי שציינת, מקור האלרגיה שפיתחת לא ברור והרופאה מיחסת זאת כנראה לאנטיביוטיקה שלקחת. יחד עם זאת, אלרגיה יכולה להיגרם גם מתרופת הזייבן. בכל מקרה, ההמלצה להתחיל שוב בטיפול ובמידה ויתחילו סימנים ראשונים, יש להפסיק השימוש בזייבן. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il