הפסקת עישון-זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנחנו זוג נשוי בני 32 +2 שמאוד!!!1 מעוניינים להפסיק לעשן ועברנו מס' נסיונות עצמאיים קצרים שבסופם חזרנו לעשן. שמענו על הזיבן אך חוששים ממנו כי ישנם האומרים כי אחת מתופעות הלוואי שלו היא דמיונות,בילבול ועירפול. האם נכון? ואיזה רופא מוסמך לתת מרשם ? תודה ויום נעים.
משפ' לוי שלום!! התופעות הינכם מציינים בעת נטילת זייבן מתוארות אך הינן נדירות !!! בעקרון כל רופא מוסמך לתת מירשם לתרופה זו אך היעילות המירבית בשימוש בתרופה זו הינה תחת שילוב של טיפול התנהגותי ותרופתי. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת המידע והחלטה על טיפול. בהצלחה נוה