שנה וחודשיים ללא עישון !!!!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר איה , אז לפני שנה וחודשיים התחלנו תהליך ביחד בעזרת זייבן והפורום הזה לגמילה מעישון ( כבד של שתי קופסאות ביום במשך 10-15 שנה ). זה לא היה קל ולפעמים כמעט נשברתי אבל עם כל התמיכה ממך ומחברי הפורום צלחתי את זה בהצלחה מרובה . לכן רציתי להודות לך שוב ולחזק את כל אלו הנמצאים כעת בתהליך שאולי נראה בלתי אפשרי - אבל תאמינו לי אפשר וגם כדאי ... החיים אכן נראים הרבה יותר ורודים ללא עשן !!!! ושוב תודה שלך אופיר
שלום אופיר, תודה על העדכון המשמח!! מקוה שאחרים ישאבו כח מדבריך ויראו כי אפשר להיגמל. התמד בתהליך ותהנה מיתרונות הגמילה הרבים. בברכה, ד"ר איה פלג