גמילה במצב לחץ
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר איה, הפסקתי לעשן לפני 10 ימים. התקופה-מלחמה, מצב לחץ אוביקטיבי. עם זאת,ישנם עוד לחצים אחרים. לעיתים אני חווה קושי, ויש תחושה מוטעית-שעישון-יכול להרגיע. אני מודע לכך שזה לא נכון, ועישון רק מגביר מצבי לחץ, אבל האשליה הזאת קיימת. אני עומד ברצון לעשן,אע"פ מצבי הלחץ. אבקש עצתך הטובה. בתודה מראש. בני.
שלום בני, כל הכבוד על ההתמדה. בתקופה הזו ולמרות הקשיים, עליך להמשיך בתהליך ולא למעוד. העישון לא פותר את הלחצים הקיימים! היתרונות של הגמילה הם רבים ןבקרוב תוכל לחוש אותם. הזכר לעצמך את הסיבות להפסקת העישון וגם את יתרונות התהליך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il