זייבן+ניקורט
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר איה, הפסקתי לעשן ביום השמיני לאחר לקיחת זאייבן. אני לא מעשן מזה יומיים. ברגע קשה, במקום להשבר,לקחתי חצי מסטיק עם ניקוטין (2 מ"ג). רציתי לשאול, האם אפשר להעזר גם במסטיק עם ניקוטין?? מה המחקרים אומרים על השילוב הזה?? אשמח לעצתך הטובה. בתודה מראש בני.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בני, כל הכבוד!!! בדרך כלל אין צורך בשילוב בין הזייבן ובין תחליפי ניקוטין. למרות, שניתן לשלב בין השניים. להערכתי, מסטיק רגיל עדיף. בכל מקרה, הכמות בה השתמשת נמוכה ביותר. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il