גמילה בעזרת זייבן וכניסה להריון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' איה פלג שלום. התחלתי תהליך גמילה מעישון בעזרת זייבן לפני כשבוע. ברצוני לדעת תוך כמה זמן מסיום לקיחת הכדורים אוכל לנסות להכנס להריון. בנוסף רציתי לדעת אם יש קשר בין כאבי בטן ללקיחת הכדורים, האם צריך לקחת כדור על בטן מלאה? המון תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ריני, אסור להשתמש בתרופת הזייבן בתקופת ההריון. סינון התרופה לוקח כחודש. במידה ואת מנסה כבר כעת להיכנס להריון, עליך להפסיק את הטיפול. תוכלי להעזר בתחליפי ניקוטין. אין התוויה לקחת את הטבליות על בטן מלאה. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il