חשק לעשן אחרי 9 חודשים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר 9 חודשים נקיים מעישון שוב תקף אותי החשק לעשן במיוחד לאחר ארוחה / שתיית קפה . זה החל לפני כשבועיים כאשר במשך כל התקופה שלפני לא הרגשתי שום צורך לעשן.האם יש הסבר לתופעה? מה ניתן לעשות?
שלום צביקה, מה שאתה מתאר הוא טבעי והגיוני לשלב הגמילה בו אתה נמצא. עלייה בחשק מתרחשת בפרקי זמן שונים, אך הדבר חולף במהרה. הדבר קשור לסיטואציות והרגלים קודמים. העוצמה והמרווחים של עליית החשק שונים מהותית מתחילת התהליך. מה שעליך לעשות הוא להתמיד, לא למעוד , להזכיר לעצמך את הסיבות הרבות שיש לך להפסקת העישון ואת היתרונות עד כה. מעידה בשלב זה מסוכנת! הצלחת עד כה ואתה יכול להיות אופטימי מבחינת ההצלחה שלך. השנה הראשונה היא הקשה ביותר. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il