הפסקה הדרגתית
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעשנת 30 שנה בין 20 ל 40 סיגריות ביום.אני חייבת להפסיק לעשן.עשיתי לעצמי תכנית הדרגתית.אני מעשנת כרגע 6 ביום ומתכוונת תוך חודש לחתוך.יש לציין שאני כבר 5 ימים בהורדה זה לא קל אבל היום היה יותר קל מאתמול.שאלתי:האם דרך זו מוכרת כיעילה?והאם אפשר להשאר כל החיים על 2 סיגריות ביום?
שלום שירה, כל הכבוד על ההחלטה להפסיק לעשן, זאת לאחר הרבה שנות עישון. מומלץ לתרגל ירידה בכמויות ולאחר מכן לקבוע יום הפסקת עישון. מכיוון והתקדמת יפה בתהליך, אין צורך לקבוע את יום ההפסקה לאחר זמן ארוך מידי. ההתחלה קשה יותר וככל שעובר הזמן קל יותר ומרגישים את היתרונות הרבים שיש להפסקת העישון. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayaypeleg.co.il