7 חודשים בכיף ללא עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' פלג, שמח לדווח על 7 חודשים ללא עישון מאז תחילת הגמילה. יש לי הרגשה שזה ימשיך כך לתמיד. כן, זיבן ושילוב מנצח של עידוד שקיבלתי ממך בפורום זה, תמיכה מבית ורצון עשו את זה למרות היסטוריה של עישון כבד. אני מבטיח להמשיך ולדווח גם במלאת שנה. רק בריאות. פיני
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פיני, כל הכבוד!! עברת את החלק הקשה של הגמילה. אני בטוחה שאתה חווה את יתרונות התהליך ואת הנצחון על התלות. כעת עליך להימנע מעישון ולזכור כי סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה. אשמח להתעדכן בחגיגת יום השנה!!! בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il