זיבן- טבליות בעלות שחרור מושהה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי זיבן דרך רופא משפחה אבל לא ברור לי אם אפשר לעשן בהתחלה ולקחת את הכדורים או שבזמן לקיחת הכדורים אסור לעשן וכמה זמן אם יש הגבלה כלשהי? תודה....
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טליה, בתחילת הטיפול בזייבן ממשיכים לעשן, מתרגלים ירידה בכמויות ותוך 7-14 קובעים יום הפסקת עישון. משך הטיפול כחודשיים (120 טבליות), גם לאחר הפסקת העישון. יש להקפיד על דרך הלקיחה: בשלושת הימים הראשונים ליטול טבליה אחת, מהיום הרביעי ואילך - שתי טבליות, בהפרש של 8 שעות ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ. בהצלחה , איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il