התחלתי לעשן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25 ומעולם לא עישנתי אפילו סיגריה, הבעיה התחילה לפני חודשיים שנכנסתי למצב נפשי קשה והרגשתי שאני רעבה לעשן סיגריה, וזאת הייתה ההתחלה ומאז אני מעשנת הרבה ולא יכולה להפסיק, אני כל הזמן מרגישה רעב נוראי לעשן... מה לעשות ....
שלום איילת, עישון סיגריות, אינו פתרון למשברים ואני משערת שהעישון לא פתר את המצב הנפשי שתארת - אלא נוספה לך בעיית התמכרות!!! ככל שתעשני יותר זמן, ההתמכרות הפיזית והנפשית תתחזק. יש דרכים טובות ויעילות להיגמל ורבים אחרים מצליחים. מומלץ להעזר בתחליפים תרופתיים (זייבן, במרשם רופא, או תחליפי ניקוטין) ולהסתייע בטיפול נפשי התנהגותי הניתן על ידי מומחה גמילה מעישון (אישי או קבוצתי). מוטיבציה ואמונה ביכולתך להצליח בתהליך חשובים ביותר. בהצלחה , איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il