4 חודשים נקי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנסיון השלישי שלי, בעזרת מדבקות הפסקתי לפני 4 חודשים. (אחרי 20 שנות עישון) הנסיון הראשון היה עם זיבאן, שעשה בי שמות והפסקתי באמצע, הנסיון השני עם מדבקות, הפסקתי וחזרתי ,לכמות מופחתת אחרי מספר חודשים, וזה הנסיון השלישי, אבל הכי חשוב זה בראש, אני יודע בוודאות הפעם שאני לא אחזור יותר לעשן, אפשר להתאבד ברכבת אקספרס ע"י קפיצה ממגדל שלום, או באוטובוס מאסף- ע"י עישון. הבעיה שלי מאז- עצירות, שום דבר לא עזר בינתיים, זה הגיוני? חוץ מזה שכל חילוף החומרים השתנה ואני נאלץ להפחית באכילה.
שלום ארול, כל הכבוד על ההצלחה בתהליך - התמד בכך. על מנת להקל על העצירות, מומלץ להרבות בשתיית מים, להתמיד באכילת פרות וירקות, סובין וכ'. אכילת שזיף מיובש עם שתיית מים, בבוקר ובערב מסייע. מכיון והדבר נמשך תקופה ארוכה, תוכל לפנות לרופא המטפל שיתן לך משהו להקלה. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il