יש קשר?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן זוגי עבר גמילה ב"?מכון אברהמסון", לדעתו הוא הרגיש שינוי מהותי אך למרות הכל הוא עישן כמה סיגריות לעומת קופסא 1 לאחר שבוע + הוא התעלף הוא מקשר את זה לניקוי שעבר האם יש קשר?ובגלל זה הוא מפחד לחזור לטיפול חוזר מה היית ממליצה לעשות?
שלום דנה, מנסיוני, אין סיבה להתעלף בזמן הגמילה. טיפול מקצועי הכולל בניית תוכנית טיפולית (אישית או קבוצתית) והמשך ליווי ומעקב מונעים סמפטומים הקשורים לגמילה. איניי יודעת לגבי הטיפול שקיבל ולכן לא אתייחס לכך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il
הטיפול היה באמצעות הילניג או סוג של היפנוזה עם אבנים ונגיעות אשמח אם תןכלי לאשר שטיפול מעין זה אינו יכול לגרום להתעלפויות אם ממשיכים לעשן לאחר מכן