הגמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השבוע התחלתי לקחת את כדורי הזיבן . תחילה גרמו לי לתחושה לא טובה ובחילה אך זה התמתן. היום זה היום שבו החלטתי להפסיק (לאחר 8 שנים ועישון של קופסא ביום) אך אני מרגישה צורך ממש עז לסיגריה, מה לעשות לא לקחת בשום פנים ואופן או שרצוי להפחית קודם ואם הזמן להפסיק האם יש לך המלצות מה ניתן לעשות אם הדחף העז הזה?
שיר שלום !! נראה כי היום שבחרת להפסיק לעשן הינו מוקדם מידי, בד"כ נדרשים 7 עד 14 יום עד שהתרופה מגיעה לרמה האפקטיבית. המתן בסבלנות והתחושה תגיע. במידה ולא ניתן יהיה להפחית בהדרגה אבל יש לבתמיד בנטילת התרופה לפחות 14 יום כל זאת תוך ליווי רפואי. בהצלחה נוה