הפסקת עישון וטיפולי הפריה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לד"ר איה פלג , עישנתי עד לפני שנה קופסא ליום , אם תחילת טיפולי הפריה , המינון ירד ל 4 סיגריות ליום , ובאמת 4 סיגריות ליום ! קשה לי להפסיק לגמרי , האם 4 סיגריות יזיקו לטיפול ? מודה מאד נירית
שלום נירית, כל סיגריה מכילה אלפי חומרים רעילים שמזיקים לבריאותך. הצלחת להוריד באופן משמעותי את מספר הסיגריות וזה חשוב. יחד עם זאת, חבל לקחת את הסיכון שתעלי עם הזמן את מספר הסיגריות שאת מעשנת. גמילה נכונה, היא לא לעשן לחלוטין! יש לך משימה חשובה וההמלצה היא לא לעשן לחלוטין בזמן טיפולי ההפריה. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co il