הפסקה עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לפני למעלה משנה כנראה שאני נכנס לדיכאון אני רוצה לעשן אבל אני נלחם כמו אחד שנגמל מסמים האם יש קשר ?תשובה בבקשה
שלום, כל הכבוד על ההצלחה בגמילה. שנה ללא עישון מראה על יכולתך להיות לא מעשן. כעת המשימה היא לא להתפתות לעשן, כי סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה. מצבי משבר ודכאון, מעוררים רצון לעשן וצריכים להיות מודעים לכך ולא להתפתות לעשן. תרגלת מצבים אילו בתחחילת התהליך וגם כעת תוכל ליישמם בהצלחה. הזכר לעצמך את היתרונות הרבים של הפסקת העישון. המשברים יחלפו והפתרון הוא לא בעישון עצמו. כפי שציינת, גמילה מסיגריות, כמוה כגמילה מסמים אחרים! התמד בתהליך, אל תשבר ותהנה מהנצחון על התלות. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co il