בחילות קשות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 16 התחלתי לעשן לפני 3 שנים לפני שבוע וחצי הפסקתי לעשן בלי תרופות ובלי כלום. ואני כל בוקר מתעורר עם בחילות והרגשה רעה ומקיא מה לעשות בשביל להעביר את הבחילות ? תודה רבה , קובי .
שלום קובי, כל הכבוד על החלטתך להפסיק לעשן. ככל שמתבגרים הגמילה הופכת לקשה יותר. אתה חווה סמפטומים של תסמונת גמילה פיזיים, בהעדר הניקוטין שהוא סם ממכר. התחושות הללו מתרחשות כחודש. ככל שיעבור הזמן תרגיש הקלה משמעותית. צריכים הרבה סבלנות בתחילת הדרך ולא להתייאש מכל קושי שקיים. תשתה הרבה מים, תקפיד על פעילות גופנית ואכילה מאוזנת - כולם יסייעו לך בשלב הנוכחי. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il