האם זה בריא להיכנס להריון בזמן ההפסקה מעישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מנסה להיכנס להריון, עם בעיות גניקולוגיות. אני מעשנת כקופסה וחצי ביום במשך 13 שנה. התחלתי היום לקחת זיבן. האים זה יכול לפגוע ביכולת להיכנס להריון או להזיק בהריון? והאים אני צריכה להרגיש שהצורך פוחת בסיגריות. תודה מראש
שלום אורלי, עליך להפסיק את השימוש בתרופת הזייבן, שאינה מותרת בזמן הריון. סינון התרופה אורך כחודש ומומלץ להפסיק הטיפול קודם לכן בתכנון הריון. תוכלי להעזר בתחליפים תרופתיים אחרים הכוללים ניקוטין (מדבקות, מסטיקים). אין להעזר בתחליפים אילו בזמן העישון, אלא רק מיום ההפסקה ולהפסיק הטיפול הנ"ל ברגע שתקלטי להריון. יש חשיבות רבה להפסקת עישון על ידך לקראת קליטה להריון ולאחר מכן לשמירת הריון תקין ולידת תינוק בריא. בהצלחה בהריון ובתהליך הגמילה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il