הפסקת עישון(ב"ה)
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטור איה פלג שלום רב. אני בן 24 מעשן מזה 7 שנים קופסה וחצי בערך ליום. התחלתי טיפול בזייבן לפני יומיים והחלטתי מראש(בידיעת הרופא המטפל) שלאחר 10 ימי טיפול אפסיק לעשן,אני כרגע מעשן רגיל.שאלותי הם: האם לאחר 10 ימים תחת השפעת זייבן כבר מרגישים פחות צורך לעשן? יהיה לי יותר קל אחרי 10 יום או שזה לוקח זמן רב? ואיך להפסיק,פשוט לקום באותו יום ולא לעשן יותר? אשמח לקבל מענה. תודה מראש.
שלום מושיקו, את יום הפסקת העישון מומלץ לקבוע לאחר 7-14 יום מתחילת הטיפול בזייבן. לפני יום ההפסקה, תתרגל ירידה בכמויות העישון. על מנת להצליח עליך להתקדם בתהליך! תרופת הזייבן תסיע לך בהורדת תסמיני הגמילה הפיזיים ובהורדת הדחף לעשן. תתכנן את הגמילה ואת יום ההפסקה ואז ההתמודדות תהיה קלה יותר. מומלץ מאד להעזר בסיוע מקצועי של מומחה גמילה מעישון. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www/ayapeleg.co.il