שיעול קיצוני
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חבר שלי מעשן כעשרים שנה כרגע הוא מנסה להיגמל ונתקל בבעית שיעול קשה עם ליחה צמיגית שנמשכת כבר שבעה ימים. האם זה הגיוני, ומה ניתן לעשות?
שלום לילך, כבר בימים הראשונים של תהליך הגמילה, מתחדשים ריסני הנשימה. כתוצאה מכך מתרחש ניקוי של קנה הנשימה מהזפק (העתרן). התהליך מלווה בשיעול ובליחה ותלוי בכמויות העישון ובמשך זמן העישון. הדבר משתפר וחולף. באם לא חל שיפור, רצוי לפנות לרופא המטפל ולבדוק באם קיימת תחלואה זהומית אחרת שאינה קשורה להפסקת העישון. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il