מינון הזייבאן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני לוקח זייבאן כבר שבוע, בשלושה ימים האחרונים אני לוקח שני כדורים, אני מרגיש טוב עם זה ,אני לא מעשן בכלל כבר שלושה ימים,מה שהכדור הזה עושה זה שאני לא מרגיש "מסטול" כשהמוח מתחיל להתנקות מניקוטין, האם אפשר לקחת יותר משניים ביום ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אתה לוקח את המינון הנכון, על פי ההנחיות ואין צורך בנטילה של יותר משתי טבליות. משך הטיפול כחודשיים (120 טבליות). התמד בתהליך ואל תתפתה לעשן שום סיגריה. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il