זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי דר', התחלתי לקחת זיבן לפני 14 יום בדיוק והפסקתי לעשן 7 ימים אחרי (הייתי מעשן 10-15 סיגריות ליום במשך 15 שנה) אבל מה , לאחר נטילת הכדור השני (בעיקר) הייתי מרגיש מעין עירפול קל אשר היה מלווה אותי לתוך הערב (את הכדור השני הייתי לוקח ב17:00 לערך) עקב כך החל מהיום ה-10 הפסקתי עם הכדור השני ואני לוקח רק אחד ליום, מה עושים? האם יש לטיפול אפקטיביות ככה? בברכה שרון
שלום שרון, אתה מצליח יפה בתהליך הגמילה והתרופה מסייעת גם במינון אותו אתה לוקח. תוכל לנסות להעלות שוב את המינון וליטול את הטבליה השנייה. במידה ושוב תחוש את אותן התחושות, תפסיק זאת. כדאי לנסות כי יתכן והערפול היה קשור לגמילה הפיזית בתחילת התהליך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il