עישון ובדיקת דם
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 15 והתחלתי לעשן לפני חודש וחצי-חודשיים, אני מעשנת סיגריה בשבוע-שבוע וחצי, וההורים שלי לא יודעים, ורציתי לדעת אם בבדיקת דם יכולים לראות אם אני מעשנת? וגם אם אני עושה בדיקת דם אז כמה זמן קודם אני צריכה לא לעשן כדי שלא יראו את זה בבדיקה?
שלום נועה, אני מניחה כי בכמויות העישון שלך ובמשך הזמן שאת מעשנת, בבדיקה שגרתית לא יאתרו את העובדה שאת מעשנת. אך האם יש לכך חשיבות? את צריכה להחליט באם את רוצה להמשיך לעשן ולהתמכר פיזית ונפשית. בדרך כלל מתחילים לעשן מידי פעם, אך לאחר תקופב מעלים את הכמויות. כדאי לך לקבל החלטה אמיצה ולהפסיק לעשן כעת!! בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il