זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נאמר לי ע"י הרוקחת בבית המרקחת לקחת כדור אחד של זייבן במשך 10 ימים. בעלון המצורף כתוב שמהיום הרביעי לקחת 2 כדורים כיצד לנהוג? בנוסף אבקש לדעת האם אסור לשתות אלכוהול לחלוטין במהלך תקופת נטילת הזייבן ובהקשר זה כיצד אדע למשך איזה תקופה ליטול את התרופה-רופאת המשפחה שלי לא מתמצאת בנושא זה
נועה שלום! להלן ההנחיות לנטילת הזייבן כפי שמופיעות בעלון: התחל את הטיפול בבקר עם 1 טבליה (150מג) של Zyban למשך 3-5 ימים ראשונים בעוד המטופל ממשיך לעשן. לאחר מכן במידה ואין תופעות לואי ובהתייעצות עם הרופא העלה את המינון ל-2 טבליות Zyban ליום (300מג) בהפרש של 8 שעות לפחות רצוי לא לאחר השעה 1800 בכדי להקטין את ההשפעה על השינה. קבע את יום הפסקת העישון בפרק זמן של 7-14 ימים מתחילת הטיפול. יש להמשיך את הטיפול עם 2 טבליות Zyban למשך 7-9 שבועות. רצוי מאד להימנע משתיית אלבוהול בפרק זמן זה. בהצלחה נוה