מתי אמורים להפסיק לחלוטין את העישון, עם זייבן ?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, התחלתי תהליך גמילה לפני עשרה ימים, באופן ספונטאני. אחרי כמה ימים התחלתי ליטול זייבן, ואני תקועה במצב של עשר סיגריות "תן לי" ליום אם לא יותר. זה אמנם שליש מצריכה רגילה שלי (אני מעשנת שלושים שנה שלושים סיגריות ליום) אבל רציתי לדעת מתי אמורים ממש להפסיק לגמרי, כאשר נוטלים זייבן. אמרו לי בערך שבועיים, האם אפשר להרחיב על הנקודה הזו ? תודה
שלום איריס, ברכותי על ההחלטה להפסיק לעשן, זאת לאחר הרבה שנות עישון! ההמלצה היא , לקבוע את יום הפסקת העישון לאחר 7-14 מתחילת הטיפול בזייבן. אך, ניתן גם לקבוע זאת מאוחר יותר, אך רצוי לא יותר מדי. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il