התנקות הגוף
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר פלג שלום רב, בת 26, עשנתי כ10 שנים 5 סיגריות ביום. כיום אני מעשנת סיגריה אחת בשבוע, קרי- 4 סיגריות בחודש. שאלתי היא האם הגוף עדיין מתנקה ועובר סוג של תהליך גמילה? בתודה מראש, טלי
שלום טלי, בהורדת הכמויות שבצעת, הגוף מכיל פחות רעלים מבעבר. אך, עדיף להפסיק לגמרי את העישון ואז הגוף מתנקה. בנוסף, את לוקחת סיכון, לפיו לא תתמידי בעישון הכמות שציינת ותעלי כמויות העישון למצב ההתחלתי. גמילה מעישון הינה טוטלית ללא עישון סיגריות בכלל. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il