תחילת טיפול בתרופת הזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר פלג היום קיבלתי את המרשם וקניתי את התרופה. רציתי לשאול האם בעקבות דלקת גרון שעברתי ואני נוטלת רפאפן 1000 . האם אפשר לקחת גם את הזייבן הבנתי כדור אחד ליום או לחכות? וגם רציתילבדוק האם משנה השעה שבה נלקחת התרופה? תודה עדי
שלום עדי, אין בעיה בשילוב שתי התרופות, רפאפן וזייבן. דרך הלקיחה של הזייבן היא: בשלושת הימים הראשונים נוטלים טבליה אחת בבוקר. מהיום הרביע ואילך, נוטלים שתי טבליות , בהפרש של שמונה שעות. את הטבליה השנייה לא ליטול לאחר 4-5 אחה"צ (למניעת עוררות). משך הטיפול כחודשיים (120 טבליות). בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www/ayapeleg.co.il