כבר 4 ימים ללא סיגריה בעזרת זייבן (8 ימים)
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מרגישה טעם מר בלשון ולכן כל הזמן בא לי לאכול משהו. תופעה מוכרת? חולפת?
האם יש משהו לניטרול?
תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרסי, התחושות שציינת שכיחות והגיוניות לשלב הגמילה בו את נמצאת. ניקוטין, אחד ממרכיבי העישון, הוא חומר בסיסי ובהפסקת עישון מרגישים שינוי עקב עליית החומציות. בנוסף, חושי הריח והטעם משתפרים מספר ימים לאחר ההפסקה. החשק לאכול קשור גם גם לשינויים הפיזיולוגים שמתרחשים וגם לפיצוי במקום הסיגריה. הדברים הללו חולפים עם התקדמות התהליך. ניתן לפנות לרופא המטפל להקלת המרירות וכמובן חשוב להיות מודעים לנושא העלייה במשקל. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il