עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן זוג שלי מעשן סם מסוג חשיש (כיף) רציתי לדעת אם זה פוגע ביכולת שלו להביא ילדים תודה
שלום דנה, שימוש בחשיש ובמריחואנה עלול להשפיע על הורמונים זכריים ונקביים כאחד. ישנן עדויות לכך, כי תינוקות להורים מעשני חשיש או מריחואנה נולדו במשקל נמוך מהרגיל והיקף גולגולתם היה קטן מהנורמלי. הדבר תלוי גם בכמויות השימוש. אינפורמציה נוספת ועדכנית תוכלי למצוא באתר של הרשות הלאומית למלחמה בסמים. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il
אני בכלל לא מבינה למה אנשים מעשנים ורציתי לדעת שכיש מעשנים כבדים אז הם יכולים להפסיק לעשן ?או להפחית בכמות סיגריות? אז אני אשמח אם תענו לי בהקדם על שאלתי כי זה מאוד חשוב לי להיתראות באהבה שלכם רונית החיים יפים יותר ללא עישון!!!!