בעניין תופעות לוואי של תרופת הזיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברוצני להתייעץ, אימי התחילה את הטיפול בתרופה הנ"ל וכעבור כעשרה ימים החלה לסבול מחרדות והזיות (כלומר ממש רואה ומרגישה דברים שלא קיימים) , ייעצו לנו בקו הפתוח של התרופה להפסיק את התרופה מיד, כלומר ללא הדרגה, ויש לי מחשבה שאולי ניתן לקחת את התרופה במינון נמוך מהמקובל ועדיין לקבל אפקט תומך בגמילה. האם זה אפשרי? האם כדאי לנסות האם התופעות הנ"ל מסוכנות (מלבד לא נעימות) ואם אפשר לצמצם את המינון אז כיצד? (כדור ביום? כדור מחולק לשתיים פעמיים ביום?) לתשובתך אודה אפרת
שלום אפרת, ההמלצה שקבלה אימך נכונה ויש לפעול על פיה, כלומר להפסיק את הטיפול. ניתן להעזר בתחליפי ניקוטין (מדבקות) על מנת למתן את סמפטומי הגמילה הפיזיים בהעדר ניקוטין (החומר הממכר). אסור לעשן בזמן השימוש המדבקות. יש להקפיד על הנחיות השימוש. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il
שלום אורה, לא הועברה שום שאלה להתייחסות. נא שלחי שוב ואשמח לענות לך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר www.ayapeleg.co.il