הצלחה של סדנה להפסקת עישון !!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני עברתי סדנה ( עם דר' לרר ) בירושלים, ככל הנראה אותו רעיון. ממליץ בחום לכל מי שמעוניין באמת להפסיק. הפסקתי לעשן ב 19 נובמבר 2005, ומאז (ללא שום תכשיר או תחליף) אף לא סיגריה אחת, לפני כן עישנתי במשך 20 שנה. רציתי לשאול את דר' פלג, היכן נערכות הסדנאות, ואם קיימת אפשרות לעשות סדנה במועצה האיזורית במקום מגוריי, הרבה אנשים, שכנים וחברים מאיזור מגוריי מעונינים להגמל, אני גר בצפון ים המלח.
שלום איתן, כל הכבוד על הצלחתך בתהליך הגמילה. אני משוכנעת שאתה נהנה מ"פירות" ההישג החשוב. הטכניקה של סדנאות תמיכה מאד מומלצת ואחוזי ההצלחה בן גבוהה. ניתן לתאם פתיחת סדנאות באזור מגוריך. תוכל ליצור עימי קשר בטלפון על מנת לקבל פרטים נוספים. מספר הטלפון שלי הוא: 054-6655620. בברכה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il