שלום לדוקטור איה.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זוכרת אותי מחודש אוקטובר? רציתי לעדכן, שעדיין לא מעשנת. אני המומה מעצמי, על הכח רצון שלי... אבל חלו רק תמורות טובות. כבר לא נזקקת לוונטולין, וגם הניתוח שעברתי בחודש שעבר. ההחלמה ממנו היתה בלתי אפשרית עם כמות הסגריות שאני עישנתי...אבל אני לרגע לא שוכחת שבפעם הקודמת הפסקתי לעשן במשך שנתיים וחצי וחזרתי, כך שאין חסינות לעניין. ועדיין קיימים בי דחפים לעשן, והמון, אבל אני מייד מדחיקה. מקווה לא לחזור לעשן לעולם.
שלום ליאור, שמחה על העדכון - כל הכבוד!!! התמידי בתהליך ותהני מיתרונות הגמילה. זכרי - סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה!! בהצלחה, ד"ר איה פלג