הפסקת עישון-זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב. ברצוני לברר לגבי גבר בשנות ה-40 שעבר שני צינתורים, מעשן קופסה ולפעמים קופסה וחצי ליום ומעוניין להפסיק לעשן. הוא נוטל אספירין ועוד כדור בעקבות הצינתור. הצינתור האחרון היה לפני שנה. ברצונו להפסיק לעשן. האם מותר לו ליטול את כדורי הזייבן? אודה לתשובתך בהקדם.
שלום ורד, על פי התאור שלך - יש חשיבות רבה מאד להפסקת העישון, זאת למניעת תחלואה נוספת ולשיפור איכות החיים!! באופן עקרוני, אין בעייה לנטילת תרופת הזייבן למי שסובל מבעיות לב ונוטל אספרין. איני יודעת פרטים נוספים לגבי תרופות אחרות שהוא לוקח. בכל מקרה, ההחלטה היא של הרופא המטפל שמכיר את ההיסטוריה הרפואית במלואה. בהצלחה, ד"ר איה פלג