עצבים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי הפסיק לעשן לפני 5 ימים הוא עישן במשך 20 שנה קופסא -וחצי ליום בעקבות כך הוא מרגיש עצבים בכל גופו ואי שקט לא מפריע לו ריח הסיגריות וכל דבר אחר רק תחושת עצבנות המשפיעה על כולם האם זה נורמלי ? ומה הוא צריך בשביל להירגע וכדי שלא נהיה כולם במתח ? אבקש לציין שהוא הפסיק ללא עזרה וכח רצונו גדול מאוד להפסיק .
שלום דקלה, תופעות הלוואי שאת מציינת קשורות לגמילה הפיזית והנפשית. הדבר תלוי גם בהרגלי העישון של בעלך לפני הגמילה. ככל שיעבור הזמן, המצב ישתפר ויש להתעזר בהרבה סבלנות. תוכלי לסייע לו לעבור את התקופה הקשה ולהנות בהמשך מיתרונות הגמילה הרבים. בהצלחה, ד"ר איה פלג