זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני לוקח את כדורי הזייבן כבר חודש והפסקתי לעשן למרות שהתהליך לא היה קל. ככל שעברו הימים התרגלתי לעניין. רציתי לשאול אם יש צורך להמשיך לקחת את הכדורים חודש נוסף?אם אני לא אקח את הכדורים יש סיכון שאחזור לעשן. מה הסיבה שיש לקחת חודש נוסף אחרי שהפסקתי לעשן?
שלום גדי, ברכותי על ההצלחה בגמילה, התמד בכך!!! ההנחיה הרפואית היא ליטול את הטיפול במלואו למשך 120 טבליות, גם לאחר הפסקת העישון. כך משיגים את מלוא האפקט של התרופה. התרופה סיעה לך עד כה ולכן המלצתי לך להמשיך את הטיפול עד לסיום החודשיים. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il